Měřínský triatlon - amatérský

zpět na úvod

fotka je z roku 2007

Pro další Měříňáky a okolňáky... (ale pořadatelé udělují i vyjímky - info přes mail - kontakty - pořadatel nejsem, ale zprostředkuji)

sem dám mapku a popis trasy - asi už bude pravidelná tahle trasa

Příjezd z Měřína je možný ze dvou stran, z ulice Jihlavská, až na konci obce doleva k rybníku, nebo z ulice Zabrána, před mostem doprava a kolem potoka k hrázi rybníka.

Plavání - 300 m

• (je to asi 170 m, záleží na tom jak "vytočíte" zatáčku na rybníku - dřív to bylo těch 300 - ale po stížnostech na špinavou vodu se to zkrátilo .... ps, některé roky byla voda fakt hnusná)

Kolo - 30 km

• (je to o něco míň, cca 28 km)
  • začátek je na hrázi rybníka, hned po "plavací" části, depo je podle toho, kam si kdo postaví kolo :-). Po nazutí bot, naskočíme na kola a jedeme po hrázi rybníka nahoru směrem na Jihlavskou ulici. Na silnici pak doprava a na náměstí, kde začíná "okruhová" část
  • Na náměstí za holelem (blízko mapy) odbočíme směrem na Třebíč a po průjezdu kolem kostela stoupáme z obce na první ze tří kopců, kolem hřbitova, přes křižovatku se držíme rovně a doleva po hlavní silnici. Dole před mostem odbočíme doleva na vedlejší silnici. Pokračujeme po ní a mírně stoupáme, přes obec Nová Zhoř, na konci ní na křižovatce opět doleva a dolů z kopce do další vesnice, Stránecké Zhoři (pozor prudké klesání a zatáčky v obci). Za mostem doleva a kolem zámečku. Na rohu opět doleva a stále mírně stoupáme až k hlavní silnici. Na ní odbočujeme doleva a ven z obce, následuje sjezd k rybníku a kolem obce Pustina přijíždíme zpět do Měřína. Po hlavní silnici přijedeme až na náměstí, kde opět na křižovatce odbočíme doleva směrem na Třebíč. Jeden okruh máme za sebou, vzhůru na další dva :-)
  • Po třetím okruhu již nezajíždíme na náměstí, ale v zatáčce odbočíme z hlavní silnice doprava, kolem starého hřbitova, na ulici Zahradní doleva a po ní vlásenkou k ulici U hřiště, vjíždíme na hřiště, parkujeme kolo a vyrážíme na běžeckou část

a profil trasy okruhu? Tady

Běh - 3,3 km

• (tady je to zase o trochu víc - to mám změřeno na cca 3,8)
  • Vybíháme z fotbalového hřiště a po značení běžíme ulicí U hřiště dolů, následně doprava k mateřské školce, kolem atletických hřišť k silnici (u dálničnímu nájezdu). Po silnici podběhneme most a za cca 100 m za ním je odbočka vpravo, přes dřevěný mostek, kolem zahrádek, nahoru kolem lesa Strážnice k vodojemu, dále přes pole (je tam cesta) k božím mukám, dolů z kopce po kamenité cestě k silnici. Na ní pak doprava pod dálničním mostem a první ulicí hned za značkou Měřín doprava (ulice Pod dálnicí). Na konci doleva a po cca 100 m ulicí Zahradní doprava, kterou jsme již přijížděli na kole. Stejnou cestou tedy na hřiště, kde si však pro pobavení diváků "vystřihneme" závěrečný okruh kolem hřiště.

Novinky za rok 2015

budou v září

Petr

na FB nejsem - jsem asociál a jsem za to rád